Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
31
 
 
 

Newsletter

Είσοδος

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΚΠΕ ΜΑΚΡΙΝΙΤΣΑΣ ΜΕ ΘΕΜΑ «Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΙΑ»

Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Μακρινίτσας (Κ.Π.Ε.Μ.) στο πλαίσιο της πράξης «Δράσεις δια βίου μάθησης για το περιβάλλον και την αειφορία» οργάνωσε διήμερο σεμινάριο με τίτλο: ««Η Τέχνη ως εργαλείο στην Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία», από την Παρασκευή 13/12/2013 το μεσημέρι έως και το Σάββατο 14/12/2013 το απόγευμα. Το σεμινάριο υλοποιήθηκε στην αίθουσα συνεδρίων του ξενοδοχείου Ξενία Πορταριάς την Παρασκευή και στο χώρο του ΚΠΕ Μακρινίτσας το Σάββατο. Απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς των εξής διευθύνσεων εκπαίδευσης: Α/θμιας Α΄ & Β΄ Αθηνών, Β/θμιας Ηλείας, Λευκάδας και Χαλκιδικής και Α/θμιας & Β/θμιας Μαγνησίας.

Στη διάρκεια του σεμιναρίου οι εκπαιδευτικοί ήρθαν σε επαφή με την τέχνη ως εργαλείο στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία μέσω θεωρητικών εισηγήσεων και βιωματικών εργαστηρίων, με στόχο να αξιοποιήσουν αυτή τους τη γνώση και να τη χρησιμοποιήσουν στις δράσεις που υλοποιούν στο σχολείο τους.

Οι εκπαιδευτικοί είχαν τη ευκαιρία να παρακολουθήσουν εν είδει μαθήματος, μια σκηνοθετική μέθοδο επάνω στην απόδοση και την ερμηνεία ενός κειμένου, είτε θεατρικού είτε λογοτεχνικού. Ακόμη, παρακολούθησαν εργαστήρια που αφορούσαν διάφορες πλευρές της τέχνης και τον τρόπο που αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, με τα ακόλουθα θέματα: Το ντοκιμαντέρ και η σχέση του με τη μυθοπλασία, τη συμβολή της εικαστικής αγωγής στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, με αφορμή το παράδειγμα ενός περιβαλλοντικού- εικαστικού παιχνιδιού, την επικοινωνία μέσω της ελεύθερης αυτοσχέδιας χορευτικής κίνησης και τον τρόπο που οι αυτοσχέδιες χορευτικές δημιουργικές δράσεις μπορούν να βρουν εφαρμογή σε προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αλλά και την αφήγηση λαϊκού παραδοσιακού παραμυθιού και στους τρόπους ένταξής του στη μαθησιακή διαδικασία.

Στους συμμετέχοντες που παρακολούθησαν ανελλιπώς το σεμινάριο χορηγήθηκε βεβαίωση συμμετοχής.